Ibrahim Tatlıses Dinle, Ibrahim Tatlıses Indir, Ibrahim Tatlises


Ibrahim Tatlıses Dinle
Ibrahim Tatlıses Indir

Ben her gece sarhoşum derdimden ibrahim tatlıses dinle böyle 
Aşk yolunda berduşum ibrahim tatlıses indir kaderim böyle 
Felek benim yazımı kışa çevirdi 
Fırtınaya 
ibrahim tatlıses dinledim kapılmış aşığım böyle 

İçki nedir 
ibrahim tatlıses indirsene bilmezdim 
Şimdi bir ayyaş oldum 
Kederle 
ibrahim tatlıses dinle ızdırapla hep 
Arkadaş  ibrahim tatlıses indir oldum

Derdimi hiç kimseye diyemiyorum  ibrahim tatlıses dinle
Böyleymiş alın yazım silemiyorum 
Bana sarhoş diyorlar 
 ibrahim tatlıses indirt varsın desinler 
Neden içtiğimi ben de bilemiyorum ibrahim tatlıses dinle 


İçki nedir bilmezdim 
Şimdi bir
 ibrahim tatlıses indir ayyaş oldum 
Kederle ızdırapla hep 
Arkadaş 
ibrahim tatlıses dinle oldum

Döndüm kıbleye doğru ibrahim tatlıses indir açtım ellerimi 
Yalvardım Allahıma duysun diye beni 
Damla damla 
ibrahim tatlıses dinle gözyaşım dökülürken gözümden
Çektiğim acıları  ibrahim tatlıses indir yaşıyorum yeniden

(Nakarat) 
Bir ibrahim tatlises kulunu çok sevdim o beni hiç 
ibrahim tatlıses dinle sevmiyor 
Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor
Elim  ibrahim tatlıses indir kolum bağlanmış çaresizim Allahım
Bu canımı sen verdin benden almak istiyor ibrahim tatlıses dinle.

Hor gören şu gururun tükenmek ibrahim tatlises bilmezmi 
Sevginle 
 ibrahim tatlıses indir yanan kalbi üzdüğün yetmezmi 
İyi niyet uğruna yaşıyorsak ibrahim dinle dünyada 
Seven garip olsada sevilmeye 
ibrahim tatlıses dinle değmezmi 


Hasret kaldım gülüşüne ibrahim tatlıses dinle 
O sıcacık öpüşüne 
seviyorum değişine 
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim 
ibrahim tatlıses dinle 
Boynu bükük duruşuna 
Ardım 
ibrahim tatlıses dinle sıra bakışına 
Kollarımda yatışına 
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim 
Usul usul 
ibrahim tatlıses dinle sokulmana 
İçin için ağlamana ibrahim tatlıses indir.